måndag 27 april 2009

Tuddeliduuuu

Men wow, kjol i april?! Yepp, det var ju sommar i helgen så banne mig om jag inte kände för lite somrigt idag när jag åkte till jobbet. Jeanskjol och inga strumpor, coolt :-).

Förra sommaren investerade D och jag i en husvagn, en vääääääldigt liten sådan, men ack så mysig. Det som irriterat mig lite var att vi aldrig lyckades få upp förtältet. När jag och grabbarna höll på att träna här hemma var det så knottigt så jag aldrig varit med om maken, bara gick inte att vara kvar ute och få upp det.
Igår putsade och fejjade D med husvagnen, och vips så hade han fått upp förtältet också. Hmmmm...
Pyttehusvagnen blir något helt annat när man får upp förtält, för då är det faktiskt möjligt att fälla ut två tältsängar på natten och sova två därute också. Tror att husvagnen ska säsongparkeras i Ädelfors i år, det är trevligt där och har man en husvagn så kan man göra så mycket mer när D vaskar än att krypa in i ett tält. Det går liksom att "vara" lite mer då. Och ett litet kök är det ju så man kan laga mat och ha det skönt.

Inga kommentarer: