torsdag 16 april 2009

rererelaxa

Då har man varit i storstan över dagen, 3 möten har man hunnit med, alla tre ruggigt effektiva utan en massa trams, vilket gjorde att det blev lite tid över till fönstershopping. Blir billigast så.... :-/
Som sagt i tidigare inlägg så är det grymt smidigt att jobba på tåget, ibland är man banne mig mer effektiv än på jobbet i och med att du slipper alla störmoment. På vägen hem struntade jag i att jobba utan har ägnat tiden åt min iPod Touch, har tankat hem en tv-serie som är helt ok att se. Trust Me heter den. Såg nyligen en annan tv-serie, och den gillade jag väldigt mycket, Leverage var namnet på den. Ingen av dessa serier har ännu kommit till Sverige mig veterligen, vilket gör det hela ännu lite mer roligt att titta på dom.
Nu sitter jag och slösurfar lite och kollar vilka bloggar som jag följer som blivit uppdaterade. Vi är nämligen rätt så rejält försenade pga ett sjukdomsfall på tåget som krävde ambulans insats. Är man sedan väl försenad så är det kört, då får man vänta vid i stort sett varje ljussignal på ett mötande tåg. Nåja, bryr mig inte speciellt över detta, har sonen med mig så sällskap har jag, och Touchen har jag och till och med en dator som kan smurfa, men just nu sitter sonen och trånar efter den, så jag ska avrunda här och lämna över spaken till honom. Jag sätter mig och relaxar lite med touchen istället :-D.
Ha det gott folk, i morgon ska jag berätta om vår goda pizza som vi planerar att göra på kvällen, väldig mumsig. Cu

Inga kommentarer: