onsdag 15 april 2009

Kan man klara sig utan en iPod?

Näpp är svaret, en iPod är bara helt enkelt ett måste. Speciellt min älskade iPod Touch är helt fantastisk till allt, utom att städa här hemma :-(. Annars styr jag diverse leksaker med den, den är mitt resesällskap när jag tuffar runt och den är min distraktion när jag sitter på jobbet mitt i kontorslandskapet. Vad enkelt det går att göra en massa saker när det strömmar härlig musik i lurarna. Och vad trevligt att titta på tv serier som ännu inte släppts i Sverige :-D.
Nu vore det ännu najsigare om dom kunde sänka priserna på iPhone, då får man både touchen och mobiltelefon i ett, well well, dream on... :-)
Har kommit igång igen med joggingen, det blir en runda på morgonen, och med lite flyt på dagen hinner jag med en promenix när jag kommer hem från jobbet.
I morgon åker jag till Stockholm för några möten över dagen, va smidigt ändå det går numer att åka tåg och jobba samtidigt. Med 3G modem kan man i stort sett jobba oavbrutet från det man sätter sig på tåget tills det att man kommer fram, om man inte hinner tröttna och Touchen åker fram :-).

Inga kommentarer: