tisdag 23 september 2008

vakum

1h 25 minuter tills taxin kommer och tar mig till järnvägsstationen. Påbörjar strax resan mot San Diego, planet går tidigt i morrn bitti, så jag bor på hotell i natt vid Arlanda. Slutade tidigare idag och åkte och köpte lite pizza för att vi skulle mysa lite innan jag far. Väl när vi ätit så intar större delen av familjen sin dator och kvar sitter jag nu här (hmm framför datorn) och nervöst rastlöst vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Här ska jag bo, kursa och konferensa: http://www.loewshotels.com/en/Hotels/Coronado-Bay-Resort/Overview.aspx ser "rätt schysst ut" hehe.
Lite tungt ändå att åka helt själv, det rör sig dock om 10 hela dagar. Jaja, har ju rest en eller annan gång förrut, så det bör ju gå bra, men hmmm lite utlämnad känner man sig trots allt.
Alla sms (jobbmobilen) och mail tas tacksamt emot när jag är bortrest, så jag inte glömmer svenskan hihi..... nä, nu ska jag vandra runt lite i huset innan jag åker...
CU later folks och kram på er :)

Inga kommentarer: