söndag 7 september 2008

Trist väder :(

Är det nu trist väder så måste man ju hitta på nått. Igår såg vi Ping pong kingen hela familjen, en ganska tragisk film, men det fick pojkarna väldigt sugna på pingis. Så, leta reda på racketar och fram med köksbordet mitt på golvet och så som pricken på i så tar man några hederliga gamla videoband som nät och voila, ett pingisbord :-).
Så idag har jag spelat pingis med barnen och varvat det med tvätt och matlagning och sen blev det ett biobesök i Borlänge. Så utan att ta ut sig allt för mycket så har vi ialla fall haft fullt upp, trots det eländiga vädret.
Monsiuer D (guuben) var på pyromanhumör och har nu lärt barnen konsten i hur man eldar upp ett gammalt staket... se bilden längst ner... :-P. Ja han har då alltid en massa konstigheter för sig den där mannen, inga normala brasor och well, inte så mycket normalt alls :-D.


Är rätt nöjd, hann med 50 km löpning även den här veckan, och som vanligt så låg flera av passen vid 4 tiden på morgonen... Skönt att ha det gjort när alla vaknar :-D.
Sitter nu och laddar för en tripp till kära Luleå igen, sista på ett tag gissar jag. Ska bli skoj och intressant, nu får vi se vad pojkarna där uppe går för. Ska också träffa G igen, vi ska nog lyckas hinna med ett glas vin (ujuj så där mitt i veckan) och lite "catch up". Ser fram emot det :-D.
Ska även träffa R och J från Bromölla, ska bli riktigt kul. J har jag aldrig träffat, så det ska bli skoj att se vad hon är för en typ. R lär väl skratta och skratta som vanligt haha, gött!
Få se om Luleanerna skött sig och gjort sin "hemläxa" tills vi träffs, annars blir det väl jag som snackar och snackar som vanligt hehe.
Men dom får väl skylla sig själv om dom inte är klara, datum för detta har ju varit spikat länge. Ringde och påminde dom i fredags att det var sista dagen för leverans.....hmmm

Nä nu ska jag packa tror jag, och se till att vinon som ska med förpackas ordentligt så den klarar flygplatshanteringen. Cu! Natti!

Inga kommentarer: