onsdag 3 september 2008

Så det kan vara....

Både guuben och jag var på föräldramöte igår i skolan, men på varsitt håll. Guuben på J jr:s och jag på J sr:s. Måste säga att det känns mycket bra efter dessa träffar, Maserskolan som jag var på verkar faktiskt riktigt kanonbra och lärarna gjorde ett mycket gott intryck. Jespers mentor (klassföreståndare på min tid) är en tyska som bott i Norge och pratar en tysk/norsk brytning, och hon undervisar J i Spanska.....gahhh hahaha. Härligt!
J jr har fått en ny lärare i år, en betydligt yngre och "hungrigare" sådan, även hon gjorde ett gott intryck, så det känns som en mycket lovande start på terminen.

Kl är just nu 05.55 och jag sitter här och skriver, ändå har jag hunnit med en 12,5 km runda redan. Vaknade 02.45 och kunde naturligtvis inte sova mer, vid 4 gav jag upp och gick ut och tog en runda. Måste vara nått släktdrag dethär, fattar bara inte, för på helgerna så sover jag oftast utan problem. Jaja, det är bra att man vaknar i tid, man hinner med så mycket mer då :-D.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du serväl till att vara upplyst när du rusar omkring så tidigt:-)

Anonym sa...

kan du inte se till att stänga av det automatiska oväsendet när man öppnar din blogg