söndag 28 september 2008

Tröttelitrött

Dag två avverkad, inga problem att hålla sig vaken på kursen, men nu är jag ruskigt trött :).

Vaknade lagom tidigt i morse för att läsa på ca 200 sidor, det vi gjort under gårdagen, samt skummat igenom det som skulle gås igenom idag. Kändes skönt att komma förberedd. Nu har jag en timme innan jag ska ut och äta, tror jag tar och smurfar runt lite och bloggar lite innan den, lite för mastigt att gå från kursavslut till att direkt börja läsa inför morgondagen, men jag känner mig ruskigt seriös i alla fall :-D.

Tog några bilder av mitt "lilla rum" så ni får se vilken, tror jag, svit jag fått. Undrar om det beror på att jag var den som kom längst ifrån eller vad det var... ingen av dom andra fick ju nån svit...

Du skymtar utsikten från balkongen
Vem om inte L8 ska ha bar på rummet :)
Lite mer utsikt från balkongen utan skymmande objekt ;)
Nu Siktar vi på en topprestaurang som heter Miguel, Mex maten ska tydligen vara gudomlig överhuvudtaget här i San Diego, men just Miguel ska vara riktigt bra. Ska bli kul att testa. Sen ska jag läsa på lite inför morgondagen och försöka få en riktig natts sömn, börjar känna av sömnbristen nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

är du säker på att bilderna inte är från lobbyn?

Toini sa...

Djädrans vilket rum. Hoppas du trivs bra och har det bra.