söndag 24 maj 2009

Sparade 694.910:-

Yapp, så har man sparat pengar igen :-). D och jag var på exkursion idag. Vi kollade in trädgårdsplattor till uteplatsen, tuja för att skapa en häck, samt det viktigaste, shopping av husvagn ;-).
Jag hittade min pärla, en husvagn som var mååååånga meter lång, var stor som en herrgård och den innehöll vinkyl och diskmaskin, skulle inte kunna tänka mig leva utan sådana om jag ska campa. Hade den varit något billigare så hade det nog bliven en, men nu såg jag till att spara slantarna, och den enda shoppingen idag var ett par plädar på dollarstore som jag ska använda som skydd (mellanlägg) till mina vinflaskor nästa vecka plus lite småkrafs. Så allt som allt shoppade jag för 90:- och sparade således 694.910:-. Undrar vad jag ska använda dom till? Kan bli fina trädgårdsplattor och redan färdigväxt tuja kanske? :-D hihi

1 kommentar:

pappa C sa...

klar aspirant till Nobels ekonomipris