lördag 2 maj 2009

Kapitalist - javisst

Hmm, käre maken är ju ute på vift och hade vår GPS med sig, helt ok tyckte jag, tills jag på torsdag kväll insåg att jag skulle in i hufvudstaden och harva i bil - UTAN gps... nänä, kommer INTE på fråga. Snabbt, leta fram alla de senaste reklambladen och kolla om dom inte har nån billig gps till mamma i nöd. Jodå, på Expert hade dom en, så på fredagen så bar det snabbt av till Borlänge (jo jag hittar dit utan gps) och införskaffade en enkel och billigare variant. Så nu är jag med två! gps:er... hihi.
Nåväl, alltså, jag är imponerad, för mindre än en fjärdedel av priset av vad jag betalade för den gamla så... mmm jag gillar den faktist, min TomTom One, bra med funktioner. Lite display är det, men det var inte alls någon nackdel. Enkel att sköta och var inte alls ivägen framme i fönstret. Nä, jag känner mig riktigt nöjd. Synd att jag inte visste att den var så bra, då hade jag kostat på den några hundringar till så att jag fick europakartan, men tyckte inte det var nödvändigt då den gamla har det.

Inga kommentarer: