onsdag 20 maj 2009

Inspiration

Yepp, så har man äntligen fått lite inspiration till att fixa lite här hemma, så jag satte genast igång att sätta barnen i jobb ;-) hehe. Nu äntligen ska jag få min lilla uteplats på baksidan, den som ska vara till för morgonkaffe och morgontidning i solen! Grävningen är i full gång, och som tur var så hade J sr dagsverke just idag, så det passade utmärkt att han grävde ett tag :-), han hade ju själv bett om jobb, och han gnäller inte, så det passar ypperligt.
Har ju beredskapen den här veckan, så jag tar mig inte många meter härifrån, så även det passar ju till grävning. D och J jr drog idag på em iväg till Småland för att vaska guld igen. J jr älskar att bo i husvagn och gå och "pyssla" lite, så det passade ju jättebra.
Många är nog lediga på fredag, men själv måste jag jobba, för alla våra konsulter har dragit till Dublin på "utbildning".... hmmm känner jag dom rätt så kan dom berätta vilka ölsorter som smakar bäst :-D (om dom kommer ihåg det ja). Jag har tvingat dom att skicka rapport hehe.....
Klockan är närmare 21 och jag är hur trött som helst, har suttit i möte från måndag morgon tidig fram till i stort sett 11 idag, jaja, har varit hem och sovit och hunnit gräva lite å så, men man blir rätt sliten, speciellt igår när första mötet började 7.10 och jag stämplade ut 18.45... jaja, jag gillar det iaf, och detta har varit lite speciellt. Nu snart tror jag det kan börja lugna ner sig lite inför sommaren. Blir nog lite hektiskt fram till semestern nästa fredag, sen tror jag faktiskt på det när jag säger det ^-^ hihi.

Inga kommentarer: