måndag 18 maj 2009

Naturligtvis teknikaffär - vad trodde du?! :-P

Jopp, det gick bra att rädda filerna åt svägerskan, så fotona är kvar som tur var. På hemväg tog vi en liten omväg eftersom jag bara "måste" in på Mediamark, det finns ju ingen sån affär här i närheten. Tänkte försöka skaffa mig ett nytt fäste till den gamla gps:en som klarar av Europa, glömde mitt fäste i en hyrbil för något år sedan när jag var ner till "metropolen" Bromölla. Stört omöjligt att få tag på ett nytt original nu, och hade det gått så hade det kostat mig nästan 1000:- :-S... Nu hade inte Mediamark det jag hade önskat, men däremot så fick jag tag i lite andra små pryttlar. Jula låg bredvid, så jag sprang in där, och banne mig om dom inte hade ett universalfäste till gps:en, så nu är jag redo för Europatrippen! :-D
Har lagt en lapp bredvid mig vid datorn, en sån där komihåg lista som jag fyller på med vad jag ska ha med mig. Tror jag gjort sådana listor typ 5-6 gånger i mitt liv... alla vid något större mästerskap, så det här måste väl vara lika stort det då ;-).
Nu ska jag prata med M & se om vi kommer någonstans i planeringen.

2 kommentarer:

Pappa C sa...

glöm inte racketen! Nej, jag menade korkskruven.

L8 sa...

ojoj, korkskruven är överst på listan ;-)