onsdag 12 mars 2008

Länge sen nu

Ojdå, 12 dagar sen sist. Tiden bara rasar frammåt i fullt ös!
Så, vad har hänt? Well, har hunnit vara i stora staden och hälsat på HQ för första gången, intressant. Väldigt flådigt där inne. Men det var ju bara en dag, måndagen förra veckan.
På tisdagen bar det av mot Warsawa och Polen. Resan gick smidigt och bra, blev upphämtad på flygplatsen, allt bara funkade och flöt på sådär som det ska göra :)......Men SEN! Mooooooaaaaaa!
Inte ett rätt, allt som någonsin kunde gå fel gick fel, så på torsdagen när jag konstaterade vid 10 tiden att det inte fanns en sportmössa att hinna klart så var det bara att ringa ett par samtal och boka om allt till fredagen. Detta trots att jag hade släpat mig ur sängen vid 03.40 på torsdagmorgon för att hinna med allt, men jaja....***resignerad suck
Så, leveransen och överlämningen av mitt jobb blev inte sådär bra som jag hade önskat, men som tur är så har jag kompetenta kollegor som under fredagen när jag styrde hemöver tog och supportade polackerna, så i slutändan tror jag ändå att dom är rätt nöjda.

Så vart det helg...lite jogging och middag med goda vänner på lördagen och på söndagen var vi till Aqua Nova där det hände en liten grej som jag inte dryftar här.....

JA, å sen vart det ju måndag igen och allt är som vanligt. Skulle åkt till Luleå idag egentligen, men det blev inställt, inte tillräckligt många hade anmält sig till kursen. Känns nästan skönt, har inte riktigt tid med en kurs just nu.

På fredag hoppas jag äntligen att vårt avtal går i hamn, det som jag jobbat och lobbat för i över ett halvår. Måtte inköparen och säljaren komma överrens! Då kommer jag att sväva på moln i helgen :-D, för att på måndagen sätta högsta tänkbara växel frammåt...%:en räcker inte till att beskriva i vilken fart det kommer att gå.....
cross my fingers å allt vad det heter...... Ciao for now

Fluctuat nec mergitur -- Skakat av vågorna, men det sjunker inte

2 kommentarer:

Toini sa...

Vad hände? Va?

L8 sa...

Utvisade pga interference... Dom stannade i rutchbanan och lekte, då blev dom utvisade, precis som det stod på plakatet att man skulle bli. Kan säga att dom INTE kommer att göra om det...inte efter den utskällningen av badvakten. Relativt osyldigt men emot reglerna, bra att dom efterlevs...