fredag 21 mars 2008

Glad Påsk på er alla



Vilken härlig tur vi hade.... hembjudna på påskafton till mamma och pappa på påskmat! GOTT! Stora lillebror och hans fru kommer också att vara där, det var längesedan vi träffades, så det ska bli kul!


Grabbarna J har fått vårkänslor och tillbringar nu kvällarna på KFUM i Blge, där åker man skateboard och inlines i ramper. Under påsken har dom nu som mål att vara där från 13 när dom öppnar, tills det att dom stänger vid 20...hmmm, ja inte tänker då jag sätta mig på tvären, motion är NYTTIGT.
Å när vi ändå är inne på motion så ska jag motvilligt erkänna att jag än en gång fick däng av maken i badminton igår kväll, men den här gången med minsta möjliga marginal, 2 bollar i 5:e avgörande set. Nästa gång så......:-P

Det här påskinlägget tillägnar jag svärmor och svärfar som just i detta nu är på Öland och skådar pippi. Har tyvärr hört att vädret inte är det bästa, men eftersom ni har trådlöst bredband med er och dator så skickar jag här in en bild på en pippi att titta på under tiden.

J&J hälsar så mycket med stora kramen

1 kommentar:

Conny sa...

Undrar vad det är för sorts fågel? Det ser inte ut som en svan så då måste det vara en övrig.