söndag 23 mars 2008

zzzz

En natt kvar... sen går jag av beredskapen. Skönt! Har (hittills) haft tur, två larm, varav ett av larmen hänvisade jag till annat folk.
Vad har vi gjort i helgen då? Jag har skjutsat barn till och från KFUM och skataboardramper dagarna i ända....ähh, så farligt var det inte, men man har inte hunnit med att fixa och dona nått här hemma iaf. Var till MoP igår och åt påskaftons buffé, alltid lika gott med sill och inlagd strömming och allt därtill.
Är himla trött hela tiden, måste nog ha sovit för mycket nu i helgen eller nått...zzzzzzz. Sååå, lite te och smörgås sen tror jag det blir sängtime igen. Natti ;-)

1 kommentar:

Toini sa...

Kanske du skulle prova en sån där maskin....zzzz ja inte vet jag men jag tror att jag är tröttare nu än innan, men men jag har ju bara haft den på prov i 3 dagar, det blir väl bättre.

Gott med sill och potatis... här blev det inte sånt :-(