fredag 7 augusti 2015

Vidare i tävlingen

Gött, Nu är D vidare i alla viktiga klasser, dvs herr, 2-,3- och 5-manna. I 5- manna är de i final, vilken går i morgon lördag. Idag fredag är det hårdkörning i de andra klasserna, håller tummarna.

Blev faktiskt ett par löpturer på torsdagen för mig, det var behaglig temperatur för det och det kändes skönt. Morgonturen var vacker och gick upp mot bergen, inser att Tina gjort ett jättelopp när hon fixade alperna. Min tur var på 162 meters stigning, och det räckte för mig.

Vackert med dimhöljda berg.
Skulle ta en liten mellis eftersom D och jag skulle äta riktig middag på kvällen. Beställde in caprese, en tomat och mozzarella sallad, fick en spansk harang som jag svarade si på och fick då in pizza capresA.... Hmm det blir inte alltid som man tänkt sig :) haha
Men fruktansvärt god var den. 6 kr för ett glas vitt tog dom....

1 kommentar:

Familjen Erlman sa...

Alla toppar är tuffa oavsett höjdmeter. Härligt jobbat!