onsdag 26 augusti 2009

Tralila tralilej

Najs, då har jag fått min iPhone 3Gs och mitt abonnemang funkar äntligen. För i måndags fick jag telefonen, och uj så den låg där och retades tills det gick att använda den i morse.
Skolkade lite från jobbet idag, flexade hem vid halv tre för J jr behövde ett par byxor utan hål. Nu visade det sig att alla jeans vi tittade på har liksom inbyggda hål, för det är modernt med lite halvslitet. Jaja, så nu har vi ännu ett par trasiga jeans hemma :-D. Tokigt så säg.
Första inlägget från min iPhone kom i förra inlägget, var ju bara tvungen att testa!
I morrn blir det tjänsteresa till hufvudstaden. Känns helt ok, det är ju skönt att åka tåg, funkar bra att jobba på det också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan rekommendera ett par riktigt coola appar: shazam och starwalk ! /onkel p

Toini sa...

Cool, jag har tittat på en iPhone också, men det är tokdyrt att använda telefon här.....

L8 sa...

:D Shazam var riktigt najs