lördag 1 augusti 2009

Tebax

Då var vi tillbaka till lägenheten igen, klockan är drygt 19 och vi har haft en kanon dag. Aquaria var helt ok, j-klar vad det bubblade i vattnet när hajjarna skulle matas, supercoolt. Vi har hunnit med flera butiker som pojkarna ville se och vi var som sagt på Aquaria och sedan någon mer butik för J:sr medans J:jr och jag förfriskade oss och kollade in andra butiker ett kort tag. Sedan mat på Pizza Hut och en vända till Coop för att förbättra godisförrådet inför kvällens filmer. För nu har vi 5 nya friska filmer som vi inhandlat under resans gång, och de vill hellre vara här i lägenheten och se filmer här än gå på bio. Inte mig emot som gärna läser lite och smuttar lite på rödtjutet om filmen inte skulle passa mig.
Pojkarna har hittat en intressant kanal här i lägenheten, kanal 6 "ComHem" som den heter, Judith och Judith kör non stop reklam för kanalen och jag håller på att bli galen...... Det är alltså samma 60 sek. reklamsnutt som går runt runt hela tiden.... my god.... "I´m moving in....."

I morgon står Skansen på schemat, vi ska försöka se apor, sköldpaddor och, till min fasa, ORMAR....
Annars var Muränan Bengt höjdpunkten idag, en "fisk" på Aquaria på 1,7 meter... han var rätt cool och såg ut att sova upp och ner, snarkandes som det såg ut.

2 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Så härligt det låter, hoppas Ni får det underbart på Skansen!

Familjen Erlman sa...

Orkade ni se alla filmer?