torsdag 13 augusti 2009

Resfeber

Junior hade svårt att somna igår kväll, det pirrar så i magen för att vi ska åka båt i morrn sa han. Idag så här 30 minuter innan avfärd känner jag detsamma, det är mååååånga år sedan jag hade resfeber, det var nog i början av 90 talet senast. Det som gör att det pirrar lite är nog att vi ska ut på okänd mark, jag åker ju inte båt speciellt ofta (läs aldrig) och har alltså inte 100% koll på incheckning mm, och jag önskar att ha 100% koll i stort sett alltid. Nåja, det löser sig nog, bara jag hittar busshållplatsen i metropolen Djurås så går nog resten av sig själv ;-).
Har laddat upp med smaskiga mackor med ruccola, salami, ost och tomat, skurna i trekanter, för pojkarna älskar när mackorna är trekantiga. Lustigt, men om det gör dom gladare så varför inte. :-D

Inga kommentarer: