fredag 28 augusti 2009

Hemmadag

Varit hemma idag med lilltrollet som inte är något lilltroll längre, det förstår man speciellt när man inser att det är mindre än en månad till han fyller 12, och när han blivit 12 får man inte vabba nått mer. Så, det gällde att passa på :-). Medan J jr låg och softade så har jag passat på att städa. Tänkte vi kunde få lite mindre damm idag, nu när vi firar 16 årig bröllopsdag och allt. :-) Inte klokt va tiden går.
Vi firar med Tacos som går hem hos oss alla.
Nu ska jag sätta mig och vila, hård städning tar på kroppen, fast det är inte kroppen som är trött, jag är sov trött.... så kanske man skulle tillåta sig en 20 minuters powernap, har hört att det ska vara bra. :-)
J jr?? jo nu räknar jag nog honom som frisk, han har tom städat ur garderoben, så en liten kasse av det som röjdes ur sparade han till kusin, få se om något av det går hem. Adidas tröja, Quicksilvertröja, LIF tröja... undrar vilket märke han gillar mest... ;-)

Inga kommentarer: