onsdag 19 augusti 2009

Back in business

Då är man igång igen. Utkastad i verkligheten i racerfart. Ja, racerfart är helt rätt benämning. Men det känns riktigt bra även om mina föresatser att inte få någon övertid krashlandade efter en dag. Nåja, nu är man varm i kläderna igen och har glömt att man varit ledig så det är väl bara att köra järnet.

I helgen var J jr och jag till Siljansnäs och tittade på kusin när han lirade fotboll. Alla tre kusinerna från Ullvi fick vi träffa, och det var som vanligt kul. Kusin passade på att göra en grym passning i början på matchen som resulterade i mål, sedan nätade han två själv, och jag lyckades se alla mål, jag som annars har förmågan att se bort just när det händer :-D. Killarna var duktiga att spela, ska bli kul att se fler matcher, om dom ändå kunde hålla sig lite närmare när dom spelar.

Emil in action

Två trollkusiner, Emma och Eric :-)

Jag går i väntans tider... jaja, alltså, i väntan på en iPhone, och enligt ryktet är den på G, ska få den nästa vecka... äntligen. Den gamla luren har sett sina bästa dagar, och att den överhuvudtaget inte hamnar i krashlandning på golvet av frustration emellanåt beror enbart på att den varit mig så trogen och bra under ett längre tag, men nu har jag fått nog! Såååå, meeee happy, mer teknik till folket!

3 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Men vad du sliter telefoner;-)

Anonym sa...

Skriver detta från min nya 3Gs :) /farbror p

L8 sa...

:-) Najs