onsdag 6 augusti 2008

Bara slut kvar :-(

Ja, den där stora tårtan som jag räknade nog var en 12 bitar räckte bara till 8 portioner, bla jag åt way toooo much. Får väl ta och göra en snart igen och bjuda in nån att smaka denna gång, för vi blev varken förgiftade eller avskräckta :-).

1½ v kvar på semestern och väderprognosen är inte lovande alls :'(
Risken är att den fina första delen "drunknar" i det väder som utlovats nu och då kommer jag ju iaf inte att ha fått "min dos" med sol ändå :-( Rättare sagt, det kommer att kännas så, minnet är ju så himla kort...

Idag kom broder med familj hem från sin resa, dom verkar ha haft det helt fantastiskt, bara att gratulera dom! Det var dom väl unt!

Idag "aktiverade" jag receptbloggen igen, så om ni känner för det så kan ni väl lägga in lite recept åt mig och alla de som läser där. Prioriterat är enkla och snabblagade rätter. http://recept.sifferbo.com/

Inga kommentarer: