torsdag 3 april 2008

Party party


Jopp, planerna i full gång. Jag fyller gammal snart...når det magiska strecket. Nä, bara på papperet, i verkligheten är jag inte äldre än tjugotvå eller nått. Kastar mig då fortfarande efter bollar när jag spelar badminton och så, då kan man banne mig inte vara äldre än 22!! Så de så!

Jo, planer ja, har haft planer sen i höstas, men nu är det ju verkligen dags att sätta sprutt, två månader kvar. Satt med inbjudningslistan nyligen, kom upp i 102, och då finns det ändå folk kvar som det hade varit trevligt att bjuda....men man måste faktiskt sätta nån slags gräns....(har jag hört :-P ). Ska bli kul, jätteskoj! Kommer förmodligen att bli första och enda så stora fest jag någonsin kommer att ha, men bättre att passa på nu, nästa gång är jag tio år äldre och tio år tröttare (har hört att man blir väldans trött när man närmar sig 30 ;-) ).


J jr knallar runt på kryckor, drar ur tänder och har börjat med tandställning, allt på en gång! Stackarn! Morfar tog en bild på honom i helgen. Fin va?

Dura necessitas -- Nödvändigheten är hård

3 kommentarer:

Anonym sa...

du dotra, skynda inte men du har de bästa åren kvar. R&C vet!

Familjen Erlman sa...

Ja, från och med nu står vi till förfogande för planering och hjälp, om ni vill så klart!

Toini sa...

Så du fyller äntligen 30!
Lillkillen verkar inte ha en bra vecka - ben och tänder!

Hoppas du får en bra helg!