lördag 19 april 2008

Sovit gott

Landade tillslut i går kväll, somnade dock rätt sent, men har sovit som en stock. Vaknade vid 5 snåret och efter att ha legat kvar i 45 minuter så insåg jag att jag nog hade sovit färdigt för natten. Efter att ha läst tidningen och ätit en lätt frukost så gick jag ut och joggade i en timme, avslutade med 3 x 450 m....pust va jobbigt, men nu j-klar är jag på G igen :-).
Ja, just så det känns just nu, allt har blivit mycket roligare, nytändning med löpningen och jag ska sätta mig och jobba lite i helgen....för jag har en PLAN hehe :-D.

Pojkarna var och simtränade idag och av bara farten så var jag till ÖB och handlade 8 st party tält á 3 x 3 meter...vi får se om det räcker med dom. Nu är maten på spisen, sen kanske det kan bli en promenad...resten av dagen bokar jag för hemmakontoret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snälla dotra byt tidsformat så man inte tror att du bloggar halv två på natten.

Toini sa...

8 partytält......... låter som du ska ha kul.

Här är det allt annat än kul just nu, vi fick 31 cm snö och sen kom solen, det är som att köra i en superstor slurpee!

Ha det bra