tisdag 15 april 2008

La Traviata expert - Not

I morrn skulle tre vänner till mig och jag fått en La Traviata lektion av ett proffs, men tyvärr blev han sjuk. Nu håller jag på att på 3 timmer förvandla mig till ett proffs och överta lektionen...gaahhh :-S. Nåväl, har kommit såpass att jag förstår huvudsakliga handlingen, försöker få tag på texter till vissa av låtarna också, men ack nej. Hittade dock klippet nedan. Här har dom ju textat :-D. Enda låten jag känner igen och den heter så "lämpligt" Drinking Song. hihi



Annars då? Jo, den stora nyheten för året är att jag tror att mitt värsta teknik "ska ha" har gått över. Fick idag klämma på en underbar iPhone, och visst var den schysst, men nej behöver inte/vill inte ha, kände redan för några veckor sedan att jag börjar tappa lite intresse för prylar.
I och för sig så skulle jag inte tacka nej om det ramlade ner roliga saker i knät (tex en iPhone), men det känns som att pengarna framöver ska gå till nått annat, som tex idag har jag shoppat sommardäck. (hmm, finns ju roligare saker förståss)


Ut ameris, amabilis esto - Var vänlig, så blir du älskad

1 kommentar:

Toini sa...

Ja, kanske har det med åldern att göra men å andra sidan inte, jag tycker fortfarande det är kul med nya tekniksaker.

Ha en bra dag!