onsdag 13 februari 2008

Tårarna rinner....

trött trött trött. Tog visst hårdare än jag trodde var möjligt, att ha gäster i fyra dagar med utomhus aktiviteteter. Käken är snart ur led, tårarna rinner och huvet är inte med till 100%. Men vad gör det, fyra hektiska och roliga dagar. Pojkarna har haft kanonskoj och vi har alla varit ute i friska luften. Kan det bli bättre?
Körde dom till flyget igår kväll, grabben var övertrött och helt superförtvivlad, "jag vill åka tillbaka till huset och pojkarna" upprepade han som ett mantra. Blev nog en tuff resa för dom hem, dom skulle komma hem vid tolv på natten om allt klaffade.

Vi hann med slalom i tre dagar, vi åkte skridskor och byggde i snön och så åkte vi bob i backe. På väg till bob backen så fick Lisa köra, mina pojkar lurade in henne på villovägar och strax var hon påväg uppför berget där inga bilar åker vintertid, speciellt inte en framhjulsdriven toyota :-).
Jag fick agera räddningspatrull och först gräva fram bilen, sedan backa 500 meter nerför med en dm tillgodo på var sida bilen. Kände mig både bilsjuk och som jag hade nackspärr efteråt, men lite roligt var det också samtidigt :-D, allt gick ju bra...
Hur som helst, dom fick snö och vi hade det bra.... då de så!

Sysslolöshet är alla lates moder.

Inga kommentarer: