onsdag 6 februari 2008

Cógito, ergo sum - jag tänker....

alltså existerar jag...va bra!! Skönt att veta, ibland har jag undrat...
Vilken dag! Men det är som jag säger, ännu en spännande vecka! Ja, både på jobbet och idag även efter jobbet. Var med på min första operation någonsin idag, ja inte min, utan Findus blev kastrerad! Lillpysen (fast så värst liten är han ju inte längre, huh va tiden går) var med, han spanade in läget hela tiden, trodde han skulle banga, för lite läskigt var det, men allt han sa var när vi kom hem och han förklarade för brorsan att dom där stenarna, dom såg ut som små hjärnor... :-S
I bilen dit berättade han för mig om kastrater och hur dom fick behålla sin sångröst och allt. Ja, på vissa lektioner i skolan är han då vaken.... alla viktiga :-P


Det smör och whisky inte kan bota är obotligt.

Inga kommentarer: