lördag 2 februari 2008

Puckad

Härlig känsla, läste en blogg just av en som är hälften (just det, hälften!!) så gammal som jag är, tydligen hade dom diskuterat bra sångröster. Döm om min förvåning när jag såg att denna hälften så gamla mänska hade samma uppfattning som mig!!! Celine Dion, Mariah Carey och Whitney Houston var i topp och det är EXAKT samma som jag skulle säga. Trodde bara gamlingar som jag hade den uppfattningen =). Kul, är kanske inte helt puckad ändå?!

Fyndade på Hemtex idag, halva priset. Köpte nya handdukar, bäddset och lakan, härligt!!! Gjorde att jag fick lite (med betoning på lite) sprutt här hemma och städade. Funderar på att fortsätta i morrn. Måste kanske åka till Hemtex igen för att få inspiration först :-P

Det är inte arbetet, som tar död på en man, utan bekymren.

Inga kommentarer: