söndag 28 oktober 2007

Knappa dygnet kvar ... :-)

Skönt, om 23 timmar går jag av beredskapen, och hittills har jag bara haft ett par smålarm, inget som inte kunnat fixas inom 5 min på distans. Yes, sånt gillar jag! Håller tummarna nu för sista biten...
Är på väg att skjutsa in barn till träning i Falun igen, Jesper har i stort sett bott på Lugnet sedan i fredags, han är med på träningsläger, sitt första. Kul! Fast organiseringen hade kunnat vara lite bättre, tror dom är lite för få ledare på så många ungdomar.
I morgon efter jobbet drar jag iväg på "kurs med kurt" och blir borta till torsdag kväll. Lite dålig tajming med tanke på att det är höstlov för kidsen, men det kostar att ligga på topp. :- Ser fram emot det, ska bli spännande. I Sigtuna ska vi vara, dom säger att det finns fina löpspår där, så joggingskorna får följa med.
Nu är det dags att åka....

Inga kommentarer: