onsdag 3 oktober 2007

Klockan är...

...fem och jag står i startgroparna till att jogga mina 20 km till jobbet. Har varit vaken sen tre och känner mig för en gångs skull pigg när det är dags att gå ut så tidigt.
Fick frågan här om dagen:
Är den "dum" som gör nått dumt, eller är den dummare som följer efter? Svaret på den frågan min käre Watson är naturligtvis att jag är dum dummare dummast....:-P. Sååå, visst, naturligvis... det är L som än en gång "lurat" mig, så japp, det är därför jag straxt snör på mig joggingskorna.
Till min fasa så för att komma hem idag så måste jag cykla, så igår hade jag en fantastisk packning med mig till jobbet som innehöll diverse träningskläder, vanliga kläder, cykel mm. Vi får se om jag kommer upp i styrfart hem....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ett energiknippe med massor av vilja. Själv klarade jag inte ens av ett cykelpass dagen efter morgonträningen utan fick lifta hem ... :-(