onsdag 3 oktober 2007

Ahhh...

överlevde turerna idag :-). L fick jogga lite långsammare än vanligt för att jag inte hade lust att plåga mig, men vi gjorde det iaf, knappt 21 km. Är just nu långt ifrån någon formtopp, tycker synd om L och K som släpar runt mig här och där, deras träning blir lidande (tänker skylla på K som övergivit mig på lunchturerna :'( ).
Dagen i övrigt var som vanligt smått kaotisk med div happenings på jobbet. Lunchen med L höll på att bli nått extra, trött som jag var höll jag på att hamna i nått slags hysteriskt skrattanfall ala gymnasietiden. Visst händer det ibland nu också, men det är år mellan gångerna. Klarade mig skapligt och ryckte upp mig och tog mig genom dagen.
Stora städardagen har vi haft idag på jobbet, vi har order att snygga till lite och fixa till våra eländiga bås. Tog närmare två timmar att röja mitt minibås, men nu känns det ljust och trevligt. Dock hör man nu ÄNNU mer av resten av avdelningen vilket gör att vi får se hur långlivat detta projekt blir, om inte folk lär sig att dämpa sig...
När dagen var till ända var det dags att cykla hem, lusten var sisådär, benen kändes rätt tunga, men jag ryckte upp mig och cyklade i skaplig fart hem. Väl hemma så satt jag där jag satt...

Förresten, TACK L för att du "lurar" ut mig :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Höll på att hamna i nått slags hysteriskt skrattanfall? Jag tyckte ju att det var just det du gjorde!
Tack själv. Nöjet är på min sida. Och vem som lurar ut vem är nog skrivet i stjärnorna. Men två galenpannor tillsammans: Kan det bli annat än bra?

Anonym sa...

Ja - vad sägs om en lunchlöpartur imorrn fredag? Jag tar med mej löpardojorna... :-)