söndag 24 januari 2010

Veckan

Ja, veckan som kommer blir nog rätt så intensiv.
I morgon måndag ska jag träffa min driftassisten och ett av skiftlagen förutom att jag ska försöka hinna jobba som vanligt.
På tisdag ska jag träffa en av de andra driftcheferna samt vara med på ett möte med nya avdelningen för att bla träffa det sista skiftet, samtidigt som jag ska hinna jobba vanligt.
På onsdag blir det stort chefsmöte med det nya avsnittet och direkt efter det så åker jag till Falun och byter av D som då följt med J:sr som blir inlagd för operation av armbågen. Den spökande armbågen kan man lugnt säga. Förhoppningsvis kommer man under titthålsoperationen att hitta de benbitar som ligger lösa och få bort allt så att J kan börja simträna på riktigt igen. Jag sover i alla fall över på natten med J och under torsdagen opereras han. Vi har inte en susning över när man beräknar hemgång, stod ett stort ? i papperen, så vi får väl se.
Blir han kvar längre än torsdagen måste D och jag ännu en gång göra en rockad, för jag måste fixa tårta på torsdag kväll och ha med mig det till jobbet på fredagen som ÄR MIN SISTA DAG på IT. Jiiieeee... Den här veckan kommer gå snabbare än snabbast :-D

Idag har jag skjutsat J:jr till Granberget så att han fick åka lite snowboard, själv satt jag i värmestugan och huttrade och gick igenom lite papper inför nya jobbet. Taggad... say no more :-D.
Lite orolig ändå för hur det kommer kännas på fredag eftersom det kändes som det kändes när jag lämnade Bromölla i torsdags. Jag ska bjuda ut "mina" pojkar på lunch och efter det får vi se vad som händer, om det går att göra något vettigt eller om det enbart är packning som gäller.

2 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Packning??? ska du ut och resa igen??? Hur hinner du med, har du verkligen 24H på ett dygn :-))))

L8 sa...

Nä, packning av mina saker på kontoret. Man samlar på sig lite när man suttit 11 år... :-)