torsdag 21 januari 2010

Sitter på tåget

Jaha, då har jag varit ner till Bromölla för förmodligen sista gången. Har gett alla i teamet en kram och en personlig liten grej, något som speglar deras personlighet eller egenskap, så som jag lärt känna dom. Jag tror jag lyckades riktigt bra och att det blev väl mottaget. Kul!
Nu sitter jag här på tåget, påväg hem, och känner ett vemod och en liten klump i magen. Tufft att lämna det här samtidigt som jag är så fruktansvärt taggad för min nya uppgift, men det går väl över bara jag får bita i mina nya uppgifter.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Järnvägsgatan,,Sverige

2 kommentarer:

HELsMAMMA sa...

Vad spännande!!! Det kommer att bli jättebra, det är jag helt övertygad om. Och massor med ny energi kommer med nya uppgifter. Lycka till!

L8 sa...

Tack för peppningen! :-)