lördag 25 juli 2009

Regnet forsar ner

och kommer naturligtvis att tänka på K & J som är i Kanada och hälsar på T & T. Dom har blivit lovade kanonväder under vistelsen där, å då menar jag KANON väder. Väderprognosen såg verkligen ut som något som L8 skulle vilja överföra hit. Nåja, om yrvädret (yr.no) har rätt i sin prognos så ser det ut som att det ska lätta till kvällen och att resten av veckan skulle kunna vara skaplig. Vore verkligen inte helt fel med lite sol nu.
Jag hoppas K, J, T & T får det kanon, det är dom väl unt!

D och jag har varit duktiga och hållit på att grejja lite ute när det varit uppehåll, så vårt nya projekt, att lägga en stenrad runt hela huset för att underlätta gräsklippningen och komma ifrån trimmningen, börjar ta form. Dock kostar det på rygg och axlar rätt skapligt, men det kostar att ligga på topp har jag hört ;-). Alla andra stenläggningar vi har håller vi på att rensa ogräs i och plockar upp alla plattor och lägger tillbaka dom UTAN den där glipan som uppstått med åren. Har då aldrig i hela mitt liv sett så mycket myror, men lite "Napalm" gjorde susen... :-P
Nu hoppas jag på uppehåll så vi kan ut och fortsätta...

Inga kommentarer: