onsdag 15 juli 2009

Mörbultad

Ibland ville hela familjen hjälpa till

Nu är den klar!!! Yes!!! Å jag är så himla nöjd, det blev i stort sett helt som jag tänkt mig.Den är inte stor, och det är inte tanken heller, det är min frukostplats, för här har jag morgonsol, faktiskt ända fram till 11.30, så det är helt perfekt. Nästa projekt är att när vädret är lite sämre (som det snart är igen, fint kanske i två dagar nu) så ska jag köpa ett bord och fyra stolar hit. Skoj!
Nu kan tilläggas att vi körde på hårt under tisdagen och gjorde klart allt, så jag är så mör i kroppen nu så ojoj. Så fort jag skulle röra på mig i natt så vaknade jag och ömkade mig... hihi, men det är det värt, inte ofta man får göra sånna där krafttag, jag som sitter framför en dator hela dagarna annars. :-)
Nu ska jag sätta mig ute och njuta av en kopp kaffe och en bok i solen... see ya!

1 kommentar:

Toini sa...

Vilken mysig altan, visst är det skönt att sitta ute och dricka morgon kaffe i solen.

Hoppas du har det bra på din lååånga semester.