torsdag 3 juli 2008

Halvtid

Såja, då har halva året gått, men nån summering vette sjutton om jag vill göra. Helt kort kan man konstatera att vi alla blivit äldre och med det så måtte vi blivit klokare åzzå! :)

Har haft bra senaste 1½ vecka, dvs träningen flyter på riktigt bra, minst ett pass varje dag utom i måndags då jag hade vilodag. Annars är det till att upp med tuppen strax före 5 och ut och ta en tur. Det är så himla härligt ute den tiden, lite kallt någon morgon, men luften är underbar. Rekommenderas å det värstaste :-P.
Sitter och varvar ner efter en 25 km cykeltur nu på kvällen, det kommer att bli tufft nästa helg, ujujuj.

I morrn kliver jag på beredskapen igen, 10 dagar framåt :-( Måtte det vara lite lugnt nu när folk börjar gå på semester. Fick besked av chefen idag att jag kan ta semester lite tidigare än tänkt om jag vill, så nu går jag på semester onsdag v30 istället för v31, LJUVLIGT var ordet sa Bull. Närmsta veckorna ska jag försöka få undan sånt som ligger efter, är en och annan post-it lapp på skrivbordet, ska bli skönt att få beta ner högen.

Till nästa inlägg hoppas jag ha orkat fota vår nya matsalsmöbel, saknas en detalj ännu, en hylla för vinkylen, sen är det perfekt. Planen för helgen annars är ominstallation av pappa Cs dator. Beredskap två helger... ohh, är så sugen på att ta ett vin ur min fina vinkyl, ruskigt sugen att testa ett par av alsace vinerna som ligger där, jamma! :-D

Inga kommentarer: