tisdag 22 juli 2008

Semestuuuur

Ahh, så sitter man äntligen här.... på tåget hem från Stockholm och har precis avslutat mötet som skulle sätta punkt för den här säsongen. Gött var ordet sa Bull :-).
Avslutade på restaurang Bohemia (hmm, heter den så?) med en Prager schnitzel och ett glas rött vin... ahh så gott! Sedan vandrade min kundkontakt och jag några gator i stora staden innan jag lurade in honom på uteserveringen på Fridays för ett par glas vin till mig och en kaffe till honom (tokfan hade tagit bilen till flygplatsen ;-) ) i den helt underbara SOLEN som faktist visade att nu j-klar så har L8 semester och då ska vi bjuda på lite gött :-P
I morgon flyttar pojkarna (alla tre hehe) och jag till stugan och passar på att njuta lite av det gottiga vädret som utlovats, har tänkt mig sätta ett brunt märke på hela kroppen :-D.
Nää, nu ska jag njuta lite av "lulligheten"... luta mig tillbaka med lite gooo musik i öronen och bara njuuuuta :-) See U l8er alligator

De längsta resorna görs i vårt eget inre.
Isländskt ordspråk

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu bruden! Du har då sannerligen prickat in semestern på rätt tid. Himlans najs väder det ska bli, såg jag. NJUT!

På torsdag åker vi på ett kort höghöjdsträningsläger till fäbodvallen.
Vi hörs :-)

Familjen Erlman sa...

Njut så det knakar!

Toini sa...

Hoppas du får en skön och lång sememster, tusen tack för dagen vid stugan.

Ha det så skönt nu och inget jobb!