onsdag 9 juli 2008

Några dagar kvar...

Onsdag kväll, fyra dagar kvar till Mörksuggejakten, fick idag veta att L som skulle cykla med mig och som bistått mig med alla råd har blivit sjuk :'(. Tungt!
Var ialla fall ut igår på en 3,6 mil lång tur på grus och asfalt. Cyklade både längre och snabbare och var ändå betydligt piggare än förra lördagen när jag fick lägga ner cykeln på backen för att komma av. Känns skönt att ha det i bakfickan i alla fall inför starten på söndag, även om det kommer att bli gräsligt mycket tuffare med både underlaget och längden. Huh!
Var ut i morse på en 8km jogging sväng, och i morgon bitti blir det en likadan (om inte längre, beror på hur jag känner mig). Sen är det vila och mat som gäller fredag och lördag. Tänk va gött, få vila från träningen för att jag måste, och äta för att jag måste..... it's a hallelujah moment.

När jag i morse vid 6 tiden klev in innaför dörren möttes jag av J sr som var på väg ut för att springa även han. KUL! Han börjar så smått komma igång, känns riktigt skoj!

I morgon em ska det bli hyfsat väder, så jag tar ledigt och drar till Gimmen, med mig kommer T&T familjen, de ska få testa vattenskidor och wakeboard å så, och förhoppningsvis kan vi sola lite... meee like :-D

Är faktiskt ensam hemma ikväll, D och pojkarna bor i stugan, de var hem och åt och hämtade lite pryttlar nu på kvällen, sen åkte dom. Ganska skönt med en helt egen kväll faktiskt.

Turister är gräshoppor på hjul källa Melville Baxter

Inga kommentarer: