fredag 11 juli 2008

tungt dygn kvar :(

Lite drygt ett dygn kvar nu till loppet och jag kan inte säga att jag ser fram emot det. Nåväl, har gett mig den på att jag ska stå på startlinjen iaf.

Igår torsdag slutade jag vid lunch för att skynda hemåt. Det såg ut att bli bra väder och faktiskt så blev det så :-). Lite vattenskidor och lite båtåkning tillsammans med familjen T&T i strålande sol. En lyckad em i mitt tycke.
J&J tyckte det var kul att sitta med och försöka lyssna på vad som sades, synd att dom är lite för blyga för att snacka själva, ELLER kan det vara så att dom inte hade en chans att få en syl i vädret för att deras mamma snackade så fruktansvärt mycket??? Välj själva :-P

Idag hittade jag äntligen en sån där kurs som jag letat efter med ljus och lykta ett längre tag... nu återstår bara den "lilla detaljen" att övertala chieeefen att få åka...
I fall nån skulle vara intresserad. 6 Dagar i San Diego.... hoppas hoppas och cross my fingers och allt det där.....

Nu är jag trött i ögat, så det är väl bäst man går och knyter sig... natti natti.

Å reise er å leve.

2 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Lycka till i loppet syrran!!!

Toini sa...

Lycka till idag. Vi åker till Helsingfors, det är ju mer vår grej. Hoppas allt går bra för dej idag.

Tack för senast!