lördag 19 januari 2008

Storm

Hörde att det är storm på G i södra Sverige igen, avundas dom inte, usch och fy! Jag hoppas verkligen att det försvinner på ett kick, på torsdag ska jag ut och flyga, ner till södra Skåne. I och för sig står det att Skåne inte ska drabbas så hårt, men jag ska ju över med planet :-S.
Så, ännu en vecka på jobbet och ännu en vecka när vi går mot ljusare tider. Behövs verkligen, det är så grått och trist ute nu, i och för sig kom det lite pudersnö igår, men det kan banne mig inte vara mer än ½ cm, inte tillräckligt för att lysa upp :-(.
Vaknade tidigt i morse trots att det var ledig dag, för Findus kom upp i sängen och började trampa och spinna som besatt. Sitter och funderar på om jag ska släpa mig ut med joggingskor och ta en runda, men man drar sig alltid lite när man måste ha minicall och telefon i fickan ifall det blir nått larm. Tog mig iaf ut med LL två rundor före jobbet denna veckan trots redskapen i fickan, igen ska tilläggas, tror det börjar bli en dålig vana att springa en mil innan jobbet ;-).
Tänker på K och J som är i Thailand nu....varma sköna joggingturer varje morgon om jag känner dom, sen kanske en god middag med nått gott att dricka? ååååå....nä! avis? Jag? pfffff :-D

Inga kommentarer: