tisdag 1 januari 2008

Ett trevligt nyårsfirande

Efter att äntligen lyckats få upp ögonen så här på det nya året så kan jag konstatera att vi hade ett mycket trevligt nyår tillsammans med tre andra familjer med god mat, dryck och många goda skratt.
Riktigt trevligt också att man slapp blyhuvud idag trots att det kändes som varning för det under kvällen.
Bilden ovan är från vårt fyrverkeri vid 12 slaget.
Planen idag är att hänga på låset till badmintonhallen för att se om jag kan slå svågern i badminton, tar med pingisracket i reserv ifall jag måste ta fram det för att få klå han i nått ;-)

2 kommentarer:

Toini sa...

God fortsättning på det nya året. Hoppas allt gick bra i badmintonhallen. Jag har inte gjort NÅGONTING idag, men det är skönt det också, med en riktigt vilodag.

L8 sa...

Tack detsamma! Jo, man måste ha dagar när man inte gör nått! Jag har haft flera såna dagar nu....så det var dax att börja göra nått :-D