måndag 28 januari 2008

Nu händer det saker - fast på jobbet :-)

Ibland måste man få babbla av sig, men vem sjutton vill höra jobbsnack jämt och ständigt? Det är en sjukdom jag har, att tänka och prata jobb jämt och ständigt, det är nog det som är nackdelen när man älskar sitt jobb, ingen annan är lika inspirerad och taggad och vill snacka sånt hela tiden. Stackars LL och Lazy, dom får mer än sina beskärda delar på joggingturerna, snart får jag väl munkavle.
Får väl skriva av mig istället dåra. Hmmm, nä det passar sig inte heller....va sjutton!!! Hur som helst så händer det en massa nu på jobbfronten, och jag hoppas de sista detaljerna går i lås väldigt snart. Har lärt mig att man måste smida medan järnet är varmt ;-) så här smids utav sjutton. Kommer att bli mer för mig att göra under en tid, men i slutändan ska jag bli avlastad. Ska bli kul kul kul!!!
I will be back :-)

Inga kommentarer: