tisdag 15 januari 2008

Riktigt najs ju

Jahapp, en och en halv vecka senare och det känns inte som man varit ledig, men vad gör väl det. Jag trivs ypperligt på mitt jobb och har faktiskt svårt att slita mig ibland. Som tur är påminner LL mig om att det är dags att gå hem :-)
Förra veckan var vi ut och sprang före jobbet två gånger, denna vecka har vi hunnit med ett pass i morse. Ca 10 km har det blivit vid varje tillfälle, skön start på dagen!
I går blev jag ägare av "pipen", dvs minicallen vi använder vid beredskap. En vecka har jag nu äran att få äga den :-S, jag hoppas på en lugn period, det hemska är att man aldrig har en aning om vad som väntar runt hörnet.
Pojkarna har kommit igång med vårträningen, måndagar snowboard och innebandy, tisdagar simning, onsdagar tennis, torsdagar simning, innebandy och tennis och lördagar simning! Japp, så ser schemat ut, som tur är så har dom inte mer än en idrott per dag, utom torsdagar som kommer att kräva lite av Jonte...vi får se hur det går.
Tyvärr så har vi nu bara en katt kvar, och det är kattungen Findus som nu hunnit bli 5 månader, vad som hänt med kattmamman förtäljer jag icke i detta forum...:-(
Som tur är så är Findus en härlig katt, och den har absolut vunnit hos mig under julledigheten.
See you later aligator....

1 kommentar:

Anonym sa...

vad gör dom på fredagar och söndagar:-)?