måndag 7 januari 2008

Igång igen

Så var man igång igen, första dagen på jobbet för året. Har varit allens lugn innan, men i natt började oron, inte det att jag drömde jobb och så utan allmänt orolig sömn med många konstiga drömmar.
Måndagen började riktigt bra med en 10 km vända tillsammans med mina löparvänner (LL och Lazy som dom kallar sig på puls.se) vid 6.30. Det var en skön runda i lagom tempo.
Efter rundan så var det så dags att börja jobba, lite knackigt blev det, med några små missar i informationsflödet, men nu är jag igång som madame Terror igen ;-). Skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello my dear! Har kommer en halsning fran varma o skona Thailand. Tva dagar och tva lopvandor i varmen har vi lyckats pricka in :-) Imorrn siktar vi pa att ga upp annu tidigare. Hittills har vi stuckit ut kl 7, men det hinner bli for varmt innan vi (framst maken dock) kommer tillbaka. Imorrn ringer den kl 6. Men det ar man ju van vid numer *hahahaha*

Ha de!

L8 sa...

Åååå, här är det i alla fall inte problem med att det är för varmt...eller, jo det är vatten på isen, men vinter tajtsen måste vara på i alla fall.
LL och jag var ut i morse på en skön runda.
Jag önskar er en underbar semester, men kuta inte för mycket då har vi inte ens en sportslig att hänga med dig när du kommer hem. :-|