måndag 28 december 2009

Början till slutet

Jahapp, så sitter man här, sista dagen hemma för året. Laddar för en bilfärd till Blekinge i morgon för att fira Nyår i goda vänners lag. Blir första gången för pojkarna (alla tre) som de ska ner dit och hälsa på, själv har jag ju varit där och terrat bra många gånger nu. Ska bli hur trevligt som helst! Ser verkligen fram emot det. Det gör att detta förmodligen nu är årets sista inlägg, men inget att sura över för det ;-D.
Har nyss kommit fram till att det går mot ljusare tider (tack TML för det var ditt 'meddelande' på msn som gjorde att jag kom på det) och vad kan vara bättre än det? Fram med grönt gräs, vårblommor och SOL .... mhm njaha, vi får väl vänta lite till då, men faktum kvarstår, det blir faktiskt ljusare! :-D
Å så den riktigt najsiga nyheten... jag har blivit med nytt jobb. Jag ska ner i "verket" och fungera som driftchef på ett av våra avsnitt nere i produktionen. En fantastisk möjlighet och en enorm utmaning, något jag gått och längtat efter under en längre tid. Något helt annat än det "IT" som jag jobbar med idag. Spännande!!! Enligt plan börjar jag redan den 1 februari, vilket är riktigt snart.

Då så gott folk, jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! På återseende!

3 kommentarer:

HELsMAMMA sa...

Åh vad kul - GRATTIS! Det kommer du att göra kanonbra, det vet jag.

Kram
Fastern

Mrs Allan sa...

Gott Nytt År till dej och din familj. Hoppas ni får en trevlig nyårskväll.

Jo då, det håller jag reda på - när det vänder - även om vi har ca 2,5 timme mer ljus här än vad ni har hemma i Svedala.

Grattis till nya jobbet också. Vad kul, det är alltid kul att prova på något nytt.

Ha det så gott

Lime sa...

Här kommer ett officiellt GRATTIS! Lycka till huuur mycket som helst :-)