lördag 12 december 2009

Mucho

Ja, då är man i storstan igen och gör den osäker :-). M och jag sammanstrålade i går em för att först avnjuta en dejlig middag på Serwito, en italiensk resturang på Regeringsgatan. Mycket god mat och ett fantastiskt vin från Sardinien. Mums! Efter detta så bar det av till Globen, som du förstår på tidigare inlägg så var det Idol som stod på agendan, FINALEN. Inte min grej alls, men jag har faktiskt följt idol i år, så det var riktigt skoj att sitta där och låta sig ryckas med av stämningen. :-)
Annars rör det sig mycket i huvet nu, mycket på G på jobbet, dvs det ser ut som att jag kommer byta jobb inom kort, och med det helt byta inriktning. Mycket spännande men med en känsla av att kasta sig ut i havet fullt med hajar. ;-) Jag hoppas allt går i lås denna vecka och att det kommer gå fort till det jag slutar och börjar det nya. Huvaligen vad spännande det är. I 11 år har jag jobbat inom IT. Jag älskar IT, allt vad det innebär med den snabba utvecklingen, att hela tiden försöka hålla sig ajour. Men nu får det räcka, jag vill jobba med mjuka delar istället. Well, vi får se... To be continued.....

Idag har vi sprungit häcken av oss på stan, att en dag kan gå så fort... Vi avslutade den med Mongolisk mat på Sveavägen, har sett resturangen i 20-25 år men aldrig vågat mig in. IDAG gjorde vi det. Gott och för mycket kan jag sammanställa det.

Nu är kaffet nerrunnet i bryggaren, så nu blir det kaffe och en cognac, en Grönstedts Monopol VSOP, mums. Sen lite vin, ost och film, najs, cu folks.... :-D

1 kommentar:

Pappa C sa...

vi har också varit på den Mongoliska för ett antal år sedan. Alltid spännande med något nytt