söndag 22 juni 2008

Längre väg är coolare :-P

Såå, då var man hemma igen. Startade från Malmö vid 13 tiden i går och beslutade att ta omvägen om Halmstad på väg hem, på vinst och förlust ska sägas, då jag inte hade förvarnat det tänkta besöksmålet innan. Var och hälsade på Å och drack en kopp kaffe, det var trevligt att träffas, känns dock att det blir lite för långt mellan gångerna numer, blir liksom mindre och mindre att snacka om, ändå tycker jag att det är så kul att träffas, bara för att se vad som händer i livet. Trots allt så levde vi mycket ihop och hade många både jobbiga och roliga dagar, det ligger liksom med i bakhuvudet.... man vill liksom inte släppa taget helt.

Jag hade också lovat grabbarna en glass, så jag ringde även här på vinst och förlust till en vän som håller till i Halmstadtrakten då och då. Hade tänkt att det skulle passa att bjuda G och hennes döttrar på glass, men tyvärr så var dom hemma och inte i de trakterna som jag hade tänkt mig :-D. Sååå, det fick bli en glass för bara grabbarna och mig, gott var det iaf :-D.

Nåväl, när vi väl transporterat oss till Göteborg så kändes det som att det var lika bra att åka hela vägen hem, kom hem vid ett tiden i natt, börjar kännas i ögonen nu. 74 mil på en dag, MED husvagn på kroken, men inga dryga barn (för mamman hade varit sååååå smart och tagit med datorn och en miljon filmer :-P ), så det var ju "piece of cake" att köra då ju!

Nu vankas sängen... zzzzzz natti

Inga kommentarer: