söndag 25 maj 2008

Haha - inget sug va?

Vet inte om jag skrev om det tidigare, men jag vet med säkerhet att jag "mässat ut budskapet" till vänner och bekanta, att mitt sug efter tekniska prylar är helt bortblåst... Att jag liksom gått in i en ny fas i mitt liv...
Ojoj, vad jag har ljugit upptäckte jag igår. Några killar på jobbet har för några veckor sedan köpt sig varsin iPhone som jag sneglat lite på och konstaterat - HA, mitt begär är över... Härligt!!!

I torsdags tittade jag lite närmare på den här leksaken, sen måste det i hemlighet ha gått igång någon slags process i huvet, för igår var det kört... nu har jag suttit och läst och surfat runt om denna tingest och kan inte annat än konstatera att mitt ha begär återigen vaknat :-(.
Nu har jag ju en bra telefon så det vore ju korkat... Men som av en händelse finns det då en itouch som ju är nästa lika, förrutom att den saknar telefon och mao är något billigare. Vad ska man då med en sån här till? Ja, det kan man ju fråga sig... det är en mp3 spelare och man kan titta på film på den, men ÅÅååå så vacker och härligt! (men ack så onödig L8, onödig onödig)

Nä, nu ska jag gå i ide så att begäret försvinner....

Hmm, men kanske man kan ha den till nått? Den kanske inte är onödig? Kanske bra att ha med i en husvagn?..... Arghhhhhhh

1 kommentar:

Toini sa...

Tror du att det kan gå över - behovet?

Det är ju bra om det blir mindre, det är ju alltid en början.

Hoppas allt går bra till helgen.