söndag 18 maj 2008

12 timmar

Jiiee va trött jag var igår, somnade strax efter 8 och har sovit som en stock. Beror mest på att i fredags så ville båda killarna sova i min säng efter att jag varit borta hela veckan, det blir rätt trångt med 4 st i en dubbelsäng!! Låg som i ett skruvstäd hela natten och kunde knappt röra mig alls. :-D
Visst är det härligt att dom kommer och vill mysa fast dom börjar bli äldre, men då borde man skaffa en större säng om det ska funka.

Idag ska jag försöka få lite koll på grejjor inför festen, det är mindre än två veckor kvar nu, så nu är det läge att ta tag i saker. Bestämde mig tidigare att försöka ta en sak i taget, och fram tills nu har det varit jobbet och "överlämningen" i veckan som varit fokus.
Nu börjar jag bli lite fundersam på hur vi ska få plats med alla skotrar på tomten vid festen, för det lär vara med det fordonet de flesta anländer eftersom vintern har greppet just nu :-(. Flera cm snö... det är för tragiskt. Kläder efter väder stod det på inbjudan, hoppas de från söder har dunjacka och moonboots... hehe.

Förra söndagen åkte jag till Skåne ju, var och hälsade på en kompis innan allvaret började, jag gick med på golfbanan i 9 hål och var lycklig över att jag själv slapp spela. Vädret var dock på topp och jag gick och njöt för fullt hela eftermiddagen. Sedan var M och jag ut och åt i Simrishamn, det var så himla vackert där, hamnen och vädret... riktigt kalas. Skulle kunna tänka mig att tillbringa mer tid i södra Sverige, gillar landskapet med det öppna kullar/hedarna. Inser att jag inte alls gillar skog!

Nä, planeringsdax!

Inga kommentarer: