lördag 24 maj 2008

Snart partaj

Snart ska vi ha lite partaj här hemma. Vi ska hålla till på vår inköpta "åker" och på vår gård. 62 gäster blev det tillslut anmält. D har varit väldigt aktiv och pysslat och donat till flera roliga/praktiska saker till festen. Jätteskoj att han varit så engagerad den här gången :-).
Jag tror vi har "allt under kontroll" nu, vi får se under veckan vad det visar sig att vi glömt, men vi har mat, dryck och har bjudit gäster, så det vore väl sjutton åxå ... :-D

Den här veckan har gått i en fantastisk raketfart. Hade besök på jobbet under hela onsdagen och var ut och åt med dom på tisdag kväll. Fantastiskt att det finns så många trevliga och härliga människor! Senaste året har jag gjort några fantastiska bekantskaper, man lever verkligen upp igen när man träffar på människor som man kan sitta och snacka med i en evighet! Känns lite som när man höll på som tonåring (aldrig tyst), det måste ju betyda att jag inte längre blir äldre, utan yngre!!!

Jaaa, så veckan gick ruskigt snabbt, i stort sett inget av det jag hade tänkt göra denna vecka blev gjort, nåja, jobbet ligger ju kvar och väntar på mig ... :-S. Har bokat bort varenda dag fram till den 12/6 när jag går på semester en vecka, en dag kvar som jag prelbokat, den 10:e, då kanske jag måste ner till Skåne igen, men det lär då bli en snabbis, J sr fyller ju år den 11:e.
Undrar vad man skulle göra om man inte tyckte om sitt jobb? Stackars de som inte gör det!

Förresten, om du missat det så kan jag stolt meddela att långa lillebror har blivit VD för Borlänge & CO. Det är ju bara för coolt! Hörru lillbrorsan, Grattis! Å ett stort Grattis till frugan din som fått en fast anställning! Kramis på er!!

1 kommentar:

Familjen Erlman sa...

Vi tackar så mycket för det.