lördag 10 november 2007

Lite mycket nu...

Mmm passande titel. Det är nu det börjar bli dags att tänka till en gång till tror jag bestämt. Många timmars jobb blir det nu, och väl hemma släpper inte tankarna på jobbet greppet ens för en sekund. Igår natt blev det en timmes sömn, vid 2 tiden gav jag upp, duschade och åkte till jobbet. Bättre att få undan än att bara ligga och tänka på det som borde göras var tanken. Ingen lunch ingen paus alls, 14 timmar. Undrar hur lilla brodern stod ut i så många år?
Undrar vad det är som gör att vissa kan kan gå hem och bara släppa allt vid 16.30 och andra bara inte kan släppa det?
Nåja, är i alla fall inte dummare än att jag förstår att så här ska man INTE göra....

2 kommentarer:

Familjen Erlman sa...

Akta dig, you 0nly lives ones

Toini sa...

Jag brukar säga - Jag ska bara - sen har det gått flera timmar.


Ja vad ska man säga, du jobbar lite för mycket!